Hjärtlös

april 17, 2008

Det är vad folk kallar mig. Jag kan såra en människa gång på gång. Och jag faller bara för det jag inte kan få. Så långt bort men ändå så nära.

Det har hänt igen, en kille har fallit för mig, en gentleman. Jag faller för hans kompis, skickar långa sms på nätterna om hur gärna jag vill ha sex med kompisen. Gentlemannen blir förtvivlad, men ändå försöker han. Han står där och ger mig nya chanser hela tiden, jag vill inte ha honom. Bara för att jag kan få honom.

För bara några månader sen utnyttjade jag en kille sexuellt, jag spelade kär, för att få ta hans oskuld. Det kändes bra, att få vara den första. Som att öppna ett nytt ciggpaket ungefär. Och han stod naken framför mig och sa att han älskade mig. Jag svarade ”Jag tror att du ska åka hem nu, för jag har fått det jag vill ha”.

Så många gånger jag lovat guld och gröna skogar för att få lite sex. Åkt miltals för något jag tror ska vara bra sex. Och jag vet att jag är bra, jag vet vad jag gör. Killen blir kär och jag flyr fältet. Jag vill inte ha kärlek, jag vill ha billigt, skamligt sex. Han får gärna ha flickvän eller liknande. Då känner jag mig bra, överlägsen.

På nätterna kryper ångesten fram, tills nästa gång det händer. Det är så jävla bra för stunden. Jag spelar pryd, fin i kanten, för killen ska tro att han är lyckligt lottad som får komma innanför mina trosor. Egentligen är han en i mängden, glömd helgen efter.
Samtidigt, mitt i smeten, så trånar jag efter killarna som inte vill ha mig. Killarna som vet hur billig jag är. Det är dom jag vill ha. Det är dom jag vill gifta mig med.

Jag faller däremot inte för ”fint” raggande. När någon visar intresse. Vad som kan få mig på fall är en kille som kommer fram och säger ”schysst hylla” ungefär. Jag vill vara underlägsen, ialf ett tag. När dom fallit för mig är jag överlägsen. Och känslan av att dissa någon gör mig varm i kroppen.

”Let’s compare scars”

Ett svar to “Hjärtlös”

  1. Det du.. said

    Haha du är ju inte riktigt frisk

Kommentera

