Bakgrunden

april 18, 2008

Jag kanske ska berätta det jag tror är bakgrunden till min egentligen ganska äcklade känsla av sex. Det som får mig att göra såhär och samtidigt behandla andra människor som skit.

Jag har gått igenom våldtäkter och sexuellt utnyttjande när jag var yngre. Som visade mig att sex är fult och äckligt. Nu vill jag visa det för resten av världen. Att pracka på en upptagen kille ångesten dagen efter, det ger mig njutning. Njutning bättre än vilket sex som helst! Att knäcka någon är också njutning. Visa vem det är som bestämmer.

Men jag ska inte sticka under stol med att jag också har varit kär. Min första kärlek var min våldtäktsman. Och visst kan jag falla, stenhårt. Vill han ha mig gör jag hans liv till kaos, brusar upp för ingenting. Vill han inte ha mig blir jag besatt, i två dar ungefär. Sen minns jag inte ens vem han är när folk frågar hur det går.

”Jag är nog ganska fucked up och förstörd.”

Kommentera

