Sms

april 18, 2008

”Jag vill ha dig ikväll”, det fick all spänning att försvinna. Lite vill jag faktiskt kämpa, vill inte ha någon som är lösaktig. Och den här gången spelar det faktiskt ingen roll att han har sambo. Jag ville ha honom för 4 år sen och kunde inte få honom, nu har han förstört allt. Det finns bara en sak som skulle få mig i säng och det är att det är hans säng. Då jag vet att hans sambo kommer ligga där sen. Då kan han få mig för en natt, men inte annars.

”This is a soldier and his gun”

Kommentera

