Telefonsex

april 18, 2008

Jag ringde till samma person som vanligt inatt. Och det blev telefonsex som vanligt, medans hans flickvän helt ovetandes ligger bredvid och sover. Och jag vill ha honom, bara för att hon finns. Han skulle aldrig lämna henne, inte för mig. Han vet hur jag är. Men det är smidigt att ha mig då hon inte tillfredsställer hans behov.

Jag kände mig inte tillräckligt tillfreds efteråt, så jag fortsatte ringa runt och hade telefonsex med två till. Men jag känner mig stolt då jag inatt inte kollade på porr samtidigt. Jag kan inte längre onanera ensam, jag måste ha någon med mig i telefon eller ialf en porrfilm. Hur långt kommer det begäret gå? Jag börjar känna mig sexuellt förstörd.

Och hur kan det tända mig så jävla mycket att skicka bilder och filmsnuttar på mig själv? En vacker dag hamnar dom på internet och då är jag körd. Om dom inte redan finns där!

”Jag kommer alltid vara den andra kvinnan.”

Kommentera

