Enmanssex

april 28, 2008

Ja, jag har inte uppdaterat här på ett tag, eftersom jag sista tiden bara lyckats såra en person. Och jag sårade honom inte ens på ett speciellt elakt sätt. Så ja, sista tiden har jag spenderat med enmanssex. Jag håller för tillfället på med porrfilmsavvänjning också. Starkt, tror jag.

Ni som faktiskt läser det här, skriv gärna en liten kommentar, så jag vet hur många ni är. Om det är någon idé att fortsätta eller om jag ska hålla det här för mig själv.

”Du förstår väl själv att jag inte bryr mig om vad du säger?”

Ett svar to “Enmanssex”

  1. Det du.. said

    Fortsätt!

Kommentera

